Linearni sinkroni simetrični motori specijalno su dizajnirani, kako bi osigurali:
visoku gustoću sile u kompaktnim dimenzijama (vršna sila do 7600N)
visoka brzina (do 5m/s)
akceleracija (do 14G u praznom hodu 0 kg)
Moguće je upravljanje s više forcer-a neovisno na jednom magnetskom statoru. Motori se mehanički mogu vezati serijski i paralelno za povečanje linearne sile. Konstrukcija: Linearni AC sinkroni simetrični motori (željezna jezgra) sastoje se od pokretne primarne zavojnice (forcer, rotor) i dve stacionarne vodilice s permanentnim magnetima (statori) sa obje strane forcer-a. Forcer se sastoji od zavojnice koja je oklopljena u termalno vodljivu epoxi smolu. Stator se sastoji od magneta postavljenih na željeznu površinu. Za ispravan rad motora, potrebno je održati zračni raspor od 0.9 ± 0.05 mm. Napomena:
Fp - maksimalna sila mjerena uz vodeno hlađenje. Fc - konstantna sila mjerena u 2 slučaja:
1) uz vodeno hlađenje; 2) bez hlađenja. Na temeperaturi zavojnica od 20°C;
Fu - Vršna sila (2-3 sekunde). Na temeperaturi zavojnica od 20°C;
Maksimalna radna temperatura zavojnica je do 120°C. Maksimalna temeperatura statora - do 100°C. -radni zračni raspor izmeđzu statora i forcer-a ~ 0.9 mm. Dozvoljena asimetrija između ravnina - ne više od ± 0,05 mm. -forcer posjeduje 3 termalna senzora PTC u svakoj fazi motora, te za linearnu temperaturu -magneti su označni za pravilno montiranje